Bitingcolors Gästebuch

Lass doch bitte ein Feedback da
gruss Fredy & Sandy


Liste der Einträge:

Seite:
  1. [Seite 12] Eintrag 104 bis 113
  2. [Seite 11] Eintrag 94 bis 103
  3. [Seite 10] Eintrag 84 bis 93
  4. [Seite 9] Eintrag 74 bis 83
  5. [Seite 8] Eintrag 64 bis 73
  6. [Seite 7] Eintrag 54 bis 63
  7. [Seite 6] Eintrag 44 bis 53
  8. [Seite 5] Eintrag 34 bis 43
  9. [Seite 4] Eintrag 24 bis 33
  10. ... Indexleiste gekürzt für die Einträge 14 bis 23
  11. [Seite 2] Eintrag 4 bis 13
  12. [Seite 1] Eintrag 1 bis 3
Eintrag 113 vom 17.05.2018 um 09:54:27
Name:Sonja
Herkunft:Küsnacht
Eintrag:Liebe Fredy
Danke für das tolle Tattoo. Bin total begeisteret. Wenn es Tattoo, denn NUR bi dir.
Danke
liebe Gruess Sonja
Eintrag 112 vom 07.02.2018 um 22:51:50
Name:Wiler Barbara
Herkunft:Aargau
Eintrag:De Freddy sich de Best. Siehni Tattos sin eifach super gemacht. S Studio sich gmüetlich und mer isch gute ufghobe. Für mini Tattos gibts nur öper.
Zwar scho es zietli her sit dm letschte aber immer wieder e Freud s tz gesehen und en riiiiese Dank an Freddy.
Eintrag 111 vom 13.11.2017 um 19:26:04
Name:Simon Ruoss
Herkunft:Reichenburg
Eintrag:Hey Fredy,

Danke nomal für dini hammer Tättowierig. Es isch wunderschön worde und genauso wie ichs mir gwünscht han😎

Lg Simi
Eintrag 110 vom 16.09.2017 um 19:23:04
Name:Daniela
Herkunft:Laupen
Eintrag:Liebe Fredy
Ich han hüt mini Tattoopremiere gha. Isch super worde und ich bin ganz happy. Das isch sicher nöd mis letzte gsi 😊😊.
Dir ganz herzliche Dank für die super Beratig und die ganz toll Arbet. 👍🏻
Liebe Grüäss
Eintrag 109 vom 07.09.2017 um 18:45:41
Name:Mirjam Businger
Herkunft: Wallikon
Eintrag:Han am Dienstag und hüt därfe bim Fredy mis tattoo erwietere😊Jede einzelni strich,jedes Bild hät für mich sehr viel bedütig vo minere chrankheit her! Jedes isch en emotionale Ufbau und en Stress Abbau,das wäri alles nöd möglich ohni am Fredy sine Idee wo er umsetzt nach Mini wünsch oder vorstellige😊
Danke Dir vielmal und guet hani no sooooo viel platz😂😂
Lg Mirjam
Eintrag 108 vom 01.09.2017 um 18:45:34
Name:Andy
Herkunft:Züri
Eintrag:Bei mir sind etliche Stunden zusammen gekommen mit dem Resultat, dass der gesamte Rücken, Oberarm und beide Waden gestochen wurden.
Zuletzt konnte ich mich im 2015 bei Fredy tätowieren lassen und noch heute erhalte ich Komplimente für diese Tattoos. Fredy ist mittlerweile vom Tätowierer zum Freund geworden und ich würde keinen anderen Tätowierer mehr an mir arbeiten lassen da ich mit Qualität und Umgang sehr zufrieden bin und ein riesen Vertrauen aufbauen konnte.
Smiley: *onlex54*
Eintrag 107 vom 24.03.2017 um 22:23:14
Name:Rony
Eintrag:Hallo Fredy,
du hast im Oktober "16 mein Super Tattoo gemacht !
Noch mal viele Dank für dein Super Arbeit.
LG Rony
Eintrag 106 vom 10.02.2017 um 11:01:43
Name:Andreas Krause
Herkunft:Wetzikon
Eintrag:Ciao Fredy;)
Ah die Lüüt wo das läset...de Freddy ish mit Abstand de best Tattowierer. Han alli mini Tattoos bi Ihm steche lah und bereu kei einzigs.
Will all die wo er macht sind echti Unikat, und kei ander Person hett die gliche (Mainstream):P
Zuesäzlich tuets steche bi Ihm nöd weh, will er mit sinere Art Schmerze wegneh chan;) Mer merkt dass mer innere Familiäre Zone tattowiert wird, und das git eim eifach svertraue ich die ganz sach:)

Ich möcht mich nomal ganz herzlich bi eu bedanke;) und PS das wird sichr nöd mis letzte Tattoo gsi sii;)
Eintrag 105 vom 08.02.2017 um 21:04:14
Name:Jack_Johnny
Herkunft:Bäretswil
Eintrag:Sehr guter Umgang mit dem Kunden, Top Beratung.

Und sehr schöne Arbeit die du gemacht hast, Besten Dank Fredy 👌😉


Echt Empfehlenswertes Tattoo Studio 👍
Eintrag 104 vom 07.02.2017 um 15:35:58
Name:Mirjam Businger
Herkunft:Wallikon
Eintrag:Suuupppiiiii min linke Arm isch Au fertig und das Mega Hammer schön😊😊
Isch schlimm Chönt gad witter mache han no sooo viel platz😉
Bis bald,immer wieder toll bi Dir👍
Lg Mirjam
Seite:
  1. [Seite 12] Eintrag 104 bis 113
  2. [Seite 11] Eintrag 94 bis 103
  3. [Seite 10] Eintrag 84 bis 93
  4. [Seite 9] Eintrag 74 bis 83
  5. [Seite 8] Eintrag 64 bis 73
  6. [Seite 7] Eintrag 54 bis 63
  7. [Seite 6] Eintrag 44 bis 53
  8. [Seite 5] Eintrag 34 bis 43
  9. [Seite 4] Eintrag 24 bis 33
  10. ... Indexleiste gekürzt für die Einträge 14 bis 23
  11. [Seite 2] Eintrag 4 bis 13
  12. [Seite 1] Eintrag 1 bis 3


Ein kostenloses Gästebuch von: https://www.onlex.de (Datenschutz)